Home       Ogłoszenia       Galerie       Msze Św.

Kolonie 2018 – Zwierzyń k. Soliny

W tym roku celem naszej kolonii stały się malownicze Bieszczady. Bazę noclegową mieliśmy w Zwierzyniu niedaleko Soliny. Okolica, w której zamieszkaliśmy, kryła w sobie atrakcyjne skarby – udając się na kilkugodzinny spacer mogliśmy zwiedzić przepiękny ogród biblijny w ośrodku Caritas w Myczkowcach oraz przechodząc przez tamę i górę trafić do ukrytego na jednym ze wzgórz Cudownego Źródełka z kaplicą Matki Bożej. Osiem dni naszego wyjazdu spędziliśmy bardzo aktywnie: zdobyliśmy jeden z wyższych szczytów w okolicy – Smerek; odbyliśmy podróż Bieszczadzką Kolejką Leśną, zwiedziliśmy Lwów, opłynęliśmy Jezioro Solińskie statkiem i rowerami wodnymi, odwiedziliśmy szkołę winiarstwa na Słowacji w miejscowości Viničky oraz jedno z najstarszych miast Węgier – Sárospatak. W dalszej części naszego wyjazdu zwiedziliśmy skansen ludowy w Sanoku, odbyliśmy pielgrzymkę do sanktuarium w Kalwarii Pacławskiej oraz odwiedziliśmy miasto kościołów – Przemyśl. Z resztą, zobaczcie sami 😉